Saturday, March 8, 2008

Without a Name

Sensibil Mana-mi iti-atinge Tampla …in abia perceptibila Atingere a Buzelor noastre se contopesc Trecutul si Viitorul. Te caut in continuu fiindca stiu … odata de demult te-am pierdut….ne-am pierdut unul de altul….cata Vreme oare a trecut ?…Ere intregi s-au perindat….dar acum esti aici… in acelasi Prezent al meu…O Coincidenta? O Sansa? O Lectie?

Dorinta perpetua de a te revedea se reincarneaza acum, aici.

Si tu simti cand suntem impreuna ca Timpul si Spatiul nu exista?

Existam doar noi. Numai simpul Gand despre tine imi este suficient ca sa te pot teleporta langa mine, si te asigur nu exista nici o Bariera, ci numai o Lume in Spectrul vizual uman vizibila, Restul e Eternitate…si pentru noi este asa! Posedam Infinitul! O Eterizare a Trupurilor noastre, o Eliberare catre acolo, unde suntem amandoi Parti ale aceleiasi Sfere complete, parca asta asteptam. As spune ca pentru noi exista acum sansa sa ne bucuram unul de Existenta celuilalt. Doar atat. Sie eu asta fac ! Ma bucur ca traiesti, ca esti aici, ca imi vorbesti ! Este tot ceea ce imi doresc in Lumea aceasta.

No comments: